Archiwum artykułów

Szczesliwa 13

2014-06-16 18:47
    Sezon wycieczkowy trwa.  W sam piątek 13 byliśmy na całodniowym wyjeździe we Wrocławiu.  Najpierw wjechaliśmy na 49 piętro budynku SKY TOWER, gdzie z punktu widokowego podziwialiśmy panoramę Wrocławia.  Później chodziliśmy sobie po ZOO  Następnie...

Zwiedzanie Muzeum

2014-05-30 18:29
     Nastały ciepłe miesiące, więc my niepełnosprawni możemy teraz jeździć na wycieczki.  W ostatnich dniach byliśmy w Jeleniej Górze - Cieplicach.  Zwiedzaliśmy tam Zespół Pocysterski czyli część obiektu poklasztornego dawnej siedziby prepozytury w Cieplicach opactwa...

Otwarcie Warsztatu

2014-03-22 18:43
     Prezes Stowarzyszenia wraz ze swoimi zastępcami uczestniczyła w Kowarach w oficjalnym otwarciu Warsztatu Terapii Zajęciowej utworzonego przez Polskie Towarzystwo Walki z Kalectwem Oddział Terenowy w Jeleniej Górze, Powiat Jeleniogórski oraz Państwowy Funduszu Rehabilitacji...

Wypad do kina

2014-02-22 18:08
    W ostatnią sobotę lutego całą grupą wybraliśmy się do Jeleniej Góry do kina.  Pogoda trafiła się prawie wiosenna, więc przyjemnie było wyjść z domu. W ramach festiwalu Zoom obejrzeliśmy film pt. "Chce się żyć" w reżyserii Macieja Pieprzycy.  Film był świetny.  Mimo...

Super bal

2014-02-07 18:04
     Na zaproszenie Pana Leszka Karbowskiego prezesa Towarzystwa Walki z Kalectwem uczestniczyliśmy w balu karnawałowym „W szpilkach i pod muchą”.  Impreza odbyła się w hotelu „Cieplice”.  Sala była ładna, przy stołach i na parkiecie dużo miejsca, miła obsługa i dobre...

Wigilijne spotkanie

2013-12-15 18:22
      Byliśmy zaproszeni na spotkanie wigilijne, które tym razem odbyło się w Zespole Szkół w Karpaczu.  Spotkanie to zorganizowały: Caritas Parafii Rzymsko – Katolickiej w Karpaczu, Diakonia Wang Parafii Ewangelicko – Augsburskiej w Karpaczu oraz Rotary Club...

Koncert

2013-12-04 18:26
      Grudzień zaczął się przyjemnie.  Byliśmy w Jeleniej Górze na charytatywnym koncercie pt. „Zaczarowane Święta z Tauron Ekoenergia”, z którego dochód został przeznaczony na sprzęt rehabilitacyjny dla Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych.  Bardzo przyjemnie...

Wieczor w operze

2013-09-15 16:23
     Na pożegnanie lata byliśmy na bardzo przyjemnej wycieczce we Wrocławiu.   Głównym celem wyjazdu był wieczór w operze.  Najpierw jednak zwiedzaliśmy ZOO i pochodziliśmy po Ogrodzie Japońskim.  Obok Hali Ludowej widzieliśmy też fontanny, które pięknie tryskają...

Wakacyjny grill

2013-08-10 18:39
     W jeden z upalnych dni sierpnia mieliśmy grillowi spotkanie.  Jako, że na wyższej wysokości jest chłodniej, więc przyjemnie siedziało nam się w ogrodzie za Domem Parafialnym kościoła Wang.  Niestety z powodu wakacyjnych wyjazdów nie wszyscy członkowie naszego...

Wycieczka do Warszawy

2013-07-12 19:21
    W pierwszych dniach lipca grupa osób z naszego Stowarzyszenia była na wycieczce w Warszawie.  My niepełnosprawni wraz z naszymi opiekunami bardzo przeżywaliśmy ten wyjazd i mieliśmy obawy, czy podołamy trudom, ale wszystko się udało.    Mieszkaliśmy w dostosowanym...